loading...
اخبار ایران و جهان
seyyedali بازدید : 44 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی ایران بعد از بازگشت از تور کنسرت های باشکوهش در آمریکا، قبل از ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت تا برای اولین بار ترانه های آلبوم بنیامین ۹۴ را اجرا کند.

seyyedali بازدید : 27 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

خبرگزاری میزان - امیرنوری گفت: در "رسوایی2" به نوعی نقش بادیگارد"محمدرضا شریفی نیا" را بازی می کنم که شخصیت "شریفی نیا" در طول فیلم مدام به امیر دستور می دهد و فکر می کند بالا دستی و کارگزار امیر است و امیر زیر دست و نوکر او محسوب می شود و در صورت صحبت کردن با جملاتی همچون حرف نزن مواجه می شوم.

seyyedali بازدید : 30 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

خبرگزاری میزان - جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده اکران، "محمد رسول الله (ص)" همچنان با استقبال مخاطبان رو یه رو است.

seyyedali بازدید : 32 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

خبرگزاری میزان - حمید مدرسی گفت: در خصوص فیلم سینمایی «کلاه قرمزی» هم باید بگویم تمام دکورها را ساخته ایم، عروسک ها را آماده کرده ایم و اتفاق جدیدی قرار است در نسخه سینمایی آن بیفتد.

seyyedali بازدید : 24 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

اگر برای کاهش وزن به سراغ جلسات یوگا می‌روید، اگر بعد از اینکه خریدتان را انجام دادید سبد حمل کالا را کنار جای پارک اتومبیلتان رها می‌کنید، و اگر بصورت منظم از فست فود محلتان سفارش یک غذای چرب و چیلی می‌دهید، شما تنبلید و خودتان هم اینرا می دانید!درست است که چنین کارهایی زندگی شما را ساده تر می‌کنند، اما باعث نخواهند شد تا بدنی سالم داشته باشید.

seyyedali بازدید : 30 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

جگر یكی از غذاهای مورد علاقه مردم ایران است. در كنار مزه بسیار مطلوب این غذا دغدغه‌های بسیار زیادی در مورد مضرات مصرف آن وجود دارد و سوالات زیادی در مورد خواص و تاثیرات آن بر سلامت مطرح می‌شود.

seyyedali بازدید : 26 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

تشخیص به موقع و درمان پنومونی از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد باید به محض مشاهده علائم این بیماری بویژه در کودکان حتما به پزشک مراجعه کنند.

seyyedali بازدید : 21 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

تخم شربتی نیز مانند تمام دانه‌های دیگر سرشار از فیبر است که به طور مؤثری روی عملکرد روده‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث افزایش حرکت آن‌ها و رفع یبوست می‌شود.

seyyedali بازدید : 28 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

افزایش شیوع آنفولانزادر جامعه، ترس از ابتلاء به انواع خطرناک آن مثل آنفولانزای پرندگان و یا نوع خوکی آن، گرفتاری های ناشی از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا مثل تب، سرفه، و... گاهی سبب می شود نتوانیم از این دو فصل زیبا لذت ببریم.

seyyedali بازدید : 62 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی گفت: بر اساس پژوهش های صورت گرفته در این پژوهشکده، ایروژل صمغ کتیرا را می توان برای رسانش هدفمند و رهش کنترل شده داروهای تنظیم کننده قند خون در بیماران دیابتی بکار برد.

seyyedali بازدید : 34 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

پیام فرحبخش‌ متخصص تغذیه و غذا درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه شمارش لقمه‌ها یکی از بهترین روش‌های کاهش وزن است به شرط آنکه شخص تعادل تغذیه خود را از دست ندهد، اظهار کرد:

seyyedali بازدید : 31 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

وزیر بهداشت، در جریان بازدید از منطقه برگزاری بزرگترین مانور عملیاتی و غیر نظامی مقابله با بلایای طبیعی کشور در جنوب استان کرمان از برگزار کنندگان این مانور قدردانی کرد.

seyyedali بازدید : 46 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

هدایای لوکس، لباس عروس زیبای نقش‌دوزی شده، حلقه‌های ازدواج هزینه‌های ماه عسل رویایی در جزیره آروبا و... ازجمله چیزهایی بود که مردم ساده‌لوح به عروس دغل‌باز اهدا کردند.

seyyedali بازدید : 20 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

همان طور که پیش بینی می کردم بالاخره اعتیاد به مواد مخدر صنعتی او را دچار فلاکتی کرد که مجبور شد با آن همه غرور و خودبزرگ بینی دست به سرقت بزند و در نهایت هم به طرز وحشتناکی جان خود را از دست داد و حالا من با دنیایی از سوالات بی پاسخ برای فرزندم مانده ام!...

seyyedali بازدید : 31 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

رودان - بندرعباس - ایرنا - معاون رئیس جمهوری ورییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: پل زیارتعلی و بیمارستان 96 تختخوابی رودان در استان هرمزگان با تخصیص 180 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

seyyedali بازدید : 20 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

شیراز- ایرنا- شکارچی غیر مجاز از سوی دادگاه شهرستان آباده از توابع استان فارس به سه سال و سه ماه حبس و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست، محکوم شد.

seyyedali بازدید : 30 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

بارش باران و جاری شدن سیل در شهرستان مرزی تایباد که روز گذشته منجر به مفقود شدن یک خودروی سواری و سرنشین آن شد پس از ۱۲ ساعت جستجو توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

seyyedali بازدید : 42 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

وینسنت لافرت" عکاس آمریکایی تصاویر بسیار زیبا و جذابی را از بزرگترین شهرهای دنیا در شب ثبت کرده است. او این عکس های بی نظیر و سرگیجه آور را از لبه در هلیکوپتر، در ارتفاع 12 هزار پایی گرفته" است.

seyyedali بازدید : 30 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

از چند روز گذشته، خبر جمع آوری و تخریب دهکده توریستی حیران در رسانه ها منتشر شده است. این منطقه تفریحی و گردشگری در زمینی به مساحت 6 هکتار در منطقه گردنه حیران(یکی از جاذبه های توریستی) سال 1390 با حضور مسئولان کشوری و استان های گیلان و اردبیل افتتاح شد اما اکنون پس از چهار سال در حال تخریبو جمع آوری است. 

seyyedali بازدید : 28 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

هرچند ساکنان روستای گردشگری فشندک با کمبود برخی امکانات بدیهی مواجه هستند ولی اکثر آنها حاضر نیستند روستای آبا و اجدادیشان را ترک کنند و هوای پاک و زیبای محل زندگیشان را با زندگی شهری معامله کنند.

seyyedali بازدید : 19 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

در برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی کشور که سیاست‌های کلی آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیرماه امسال به ریاست جمهوری ابلاغ شد بر این موضوع تأکید شده است که سیاست‌های کلی برنامه‌ی ششم توسعه دارای ۸۰ بند و شامل سرفصل‌های سه‌گانه اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در علم و فناوری و تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی است. این برنامه که می‌کوشد تا برنامه ۵ سال آینده کشور را برای دستیابی به موفقیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی تبیین کند، دارای ۸۰ بند و شامل سرفصل‌های امور: «اقتصادی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «اجتماعی»، «دفاعی و امنیتی»، «سیاست خارجی»، «حقوقی و قضایی»، «فرهنگی» و «علم، فناوری و نوآوری» معرفی شده است.

seyyedali بازدید : 18 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

چه کسی لباس‌های رنگارنگ و متنوع، موسیقی‌های دل‌نشین و رقص‌های محلی، جنب‌وجوش‌ و شور و اشتیاق حاکم بر فستیوال‌های گوناگون را دوست ندارد‌؟ خصوصا زمانی که کمی هم عجیب هستند. اگر شما هم از علاقه‌مندان فستیوال‌های متنوع هستید و به دنبال تجربیات جدید و اتفاقات غیرمعمول در آن‌ها، با این مقاله‌ی کجارو همراه باشید تا تعدادی از فستیوال‌های عجیب در مکزیک را به شما معرفی کنیم:

seyyedali بازدید : 26 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

برگر یکی از اعضای محبوب خانواده غذاهای موسوم به فست‌فود در سراسر جهان است که در طی سال‌های اخیر، در لیست غذاهای پرطرفدار  شهر لندن نیز جای گرفته و ازاین‌رو، ابتکارهای جالبی توسط رستوران‌ها در تهیه و عرضه آن به مشتریان انجام می‌گیرد. برای آشنایی با بهترین نوع برگرهای عرضه‌شده در لندن، با کجارو همراه شوید!

seyyedali بازدید : 25 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

جزیره پنانگ یکی از نقاط گردشگری اصلی مالزی به حساب می‌آید. وسعت این جزیره ۲۸۵ مترمکعب است و در شمال غربی شبه‌جزیره مالزی قرار دارد  . پنانگ به دلیل غذاهای لذیذ و تفریحات متنوع، یکی از جزایر محبوب گردشگران در مالزی است. با کجارو همراه باشید تا با این جزیره بیشتر آشنا شوید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 11,907