loading...
اخبار ایران و جهان
seyyedali بازدید : 26 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما خبرگزاری میزان گفت: در فیلم سینمایی "رسوایی2" نقش امیر را که به تازگی دوران سربازی اش به پایان رسیده را ایفا می کنم. 
 
وی افزود: در این فیلم به نوعی نقش بادیگارد "محمدرضا شریفی نیا" را بازی می کنم که شخصیت " شریفی نیا " در طول فیلم مدام به امیر دستور می دهد و فکر می کند بالا دستی و کارگزار امیر است و امیر زیر دست و نوکر او محسوب می شود و در صورت صحبت کردن با جملاتی همچون حرف نزن مواجه می شوم. 
 نقش بادیگارد «شریفی‌نیا» را در «رسوایی2» بازی می‌کنم / کار با «ده‌نمکی» را دوست دارم

نوری عنوان کرد: این نقش برای من متفاوت بود و هنگامی که فیلم نامه را خواندم حس کردم می توانم از پس آن بر بیایم. 
 
وی ادامه داد: فیلمبرداری این اثر حدود 30 جلسه به طول انجامید و تا پایان فیلمبرداری در پروژه حضور داشتم. 

 نقش بادیگارد «شریفی‌نیا» را در «رسوایی2» بازی می‌کنم / کار با «ده‌نمکی» را دوست دارم

این بازیگر با اشاره به کار با "مسعود ده نمکی" خاطرنشان کرد: کار کردن با مسعود ده نمکی را دوست دارم و با او راحتم و به واقع این کارگردان هنگام ایفای نقش دست بازیگر را باز می‌گذارد. 

 نقش بادیگارد «شریفی‌نیا» را در «رسوایی2» بازی می‌کنم / کار با «ده‌نمکی» را دوست دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 11,895