loading...
اخبار ایران و جهان
seyyedali بازدید : 27 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

علی رهبری درباره فعالیت‌های پیش‌روی ارکستر سمفونیک تهران گفت: بالاخره قولی که درباره ضبط قطعات آهنگسازان ایرانی برای ناکسوس،داده بودیم را از روز شنبه شروع کردیم و الان رسیدیم به نفر پنجم و این خیلی مهم است به این خاطر که اولین بار است چنین اتفاقی در ایران می افتد.

او درباره تعامل رسانه‌ها با ارکستر سمفونیک گفت: از من خوش‌شانس‌تر فقط خودم هستم. وقتی هشت ماه پیش به ایران آمدم و شروع کردم با سبک خودم کار کردن، بعضی از مسئولان دو نگرانی داشتند، یکی رسانه‌ها و یکی نوازنده‌ها که با سبک من احتمالا دلخور خواهند شد. الان بهترین دوست‌های من ۷۵ نفر نوازنده ارکستر شده‌اند که با جان و دل با من کار می‌کنند. رسانه‌ها هم ماه‌هاست متوجه شده‌اند که من چه می‌کنم و اصلا برای چه آمده‌ام و این به ما قدرت می‌دهد. الان روزهای بسیار خوبی است. آقای مرادخانی هم بیش از دو ساعت وقت گذاشتند تا ببینند مشکلات و دردهای ما چیست.

رهبری ادامه می‌دهد: ما برنامه‌های بزرگی در پیش داریم. جشنواره فجر در مقابل‌مان است. ما سه برنامه از پنج‌ماه پیش برایشان ریخته‌ایم و تغییر هم نخواهیم داد. دو سال دیگر باید برویم فستیوال بزرگ اتریش را افتتاح کنیم که رئیس جمهور اتریش خودش آن را اعلام کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 11,856