loading...
اخبار ایران و جهان
seyyedali بازدید : 18 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با یک رسانه بلژیکی اظهار داشت: از سال 2005 تاکنون برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کنم و انتخابم برای کاپیتانی بدون ارتباط به مذهب و سیاست، شگفتی بزرگی نبود.

 

تیموریان در ادامه این گفتگو افزود: « ما در زندگی صلح‌آمیزی بدون مشکل زندگی می‌کنیم. حتی یک فوتبالیست هم همین شرایط را دارد. کلی تلاش می‌شود که ما خوب زندگی کنیم و حس خوبی داشته باشیم. بدانید که من خیلی سعادتمند بودم که برای باشگاهی ارمنی بازی کردم. به طور قطع برای خانواد‌ه‌ام و دوستانم زندگی راحت است. ما می‌توانیم در کلیسا دعا کنیم و آزاد هستیم. هیچ مشکلی نداریم. وقتی حتی گل می‌زنم می‌توانم صلیب بکشم.»

 

این رسانه در ادامه گفتگو به مسیحی بودن تیموریان و کاپیتان شدنش اشاره داشت که تیموریان اینگونه جواب داد:« گمان می‌کنم انتخاب کاپیتان تیم ملی ربطی به مذهب ندارد. وقتی جواد نکونام با فوتبال ملی وداع کرد،‌من بازوبند را بستم. هر چند این موضوع شگفت‌انگیز بود، ولی بعد از جواد، همانگونه که گفتم، مسن‌ترین عضو تیم ملی بودم. این موضوع هیچ ربطی به مذهب و سیاست ندارد. می‌دانید که مردم بدگمانی نسبت به ایران وجود دارند. اما در وطن‌مان هیچ تفاوتی به خاطر مذاهب نیست.»

 

باز هم سوالی غیر ورزشی و پاسخ تیموریان

این رسانه بلژیکی بوسه تیموریان بر قرآن را این گونه مطرح کرد:« قبل از این که برای جام جهانی برزیل عازم شوید، تصویری از شما دیده شد که دارید قرآن را می‌بوسید.»

 

تیموریان نیز از حس خاص بوسه بر کلام الله مجید  گفت و افزود: آن لحظه بی‌شک بزرگ‌ترین حس رضایت در کل دوران ورزشی‌ام بود که این رسم را انجام دادم. یک تجربه خارق‌العاده بود. شما باید بدانید من به تمام کتب مقدس ادیان احترام می‌گذارم. قرآن مجید همچون انجیل ما، از جانب خداوند آمده است.من آن کار را با نهایت احترام انجام دادم. فقط هم من نبودم بلکه دیگر ارمنی‌های کشورم اینطوربوده اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 549
  • بازدید کلی : 12,099